Jobopslag

Vi søger en Account Manager. Helt enkelt.

Kan du gøre det komplekse enkelt sammen med nogle af branchens bedste hoveder? Kan du tilføre høj faglighed og bidrage til en ordentlig forretning samtidig med, at vi har det sjovt i hverdagen? Så er du måske vores nye kollega i Skovlunde.

Komplex it står for en troværdig, ordentlig forretning samt rådgivning på et højt, fagligt niveau. Med afdelinger øst og vest for Storebælt, en bred kundekreds og tæt partnerskab med de bedste navne i branchen hjælper vi organisationer med at accelerere den digitale omstilling inden for cloud, automatisering, drift og sikkerhed.

 

Værd at vide om jobbet

  • Vi tilbyder et salgsjob hvor du får frihed under ansvar og hvor du sammen med de øvrige i teamet skal sikre den gode kundeoplevelse.
  • Dine vigtigste opgaver og ansvar som Key Account Manager er opbygning, vedligehold og mersalg til kunder, samt en naturlig udbygning af kundeporteføljen.
  • Da vi er en virksomhed, der tilbyder Managed Services, vil det være en fordel, hvis vores Key Account Manager også har erfaring og kompetencer indenfor dette område.

 

Dine faglige kvalifikationer

  • Du har flere års erfaring med Key Account Management i en B2B-salgskontekst
  • Du har erfaring med salg af Managed Services og forståelse for it-drift og infrastruktur
  • Du forstår kundernes behov og tilbyder løsninger, der opfylder deres krav
  • Du evner at forklare tekniske begreber til ikke-tekniske beslutningstagere (C-level)
  • Du kan opbygge stærke interne samarbejdsrelationer
  • Du evner at udvikle og eksekvere salgsstrategier

 

Dine personlige kvaliteter

  • Du har et højt drive og interesserer dig for, hvad der rør sig i markedet
  • Du har god forretningsforståelse og evne til at forhandle på højt niveau
  • Du har stærke kommunikations- og præsentationsevner
  • Du evner at opbygge og opretholde positive relationer med kunder og kolleger
  • Du er resultatorienteret og brænder for at nå dine mål 

 

Derfor skal du vælge os

Hos Komplex it er vi bevidste om at skabe den bedste arbejdsplads. Vi arbejder efter faste leveregler om at støtte hinanden, forstå kunder og kolleger, give plads til at have det sjovt og følge tingene til dørs. Og så er vi demokratisk opbygget, så medarbejdere også er medejere. Hos os kan det betale sig at skabe resultater. Derudover tilbyder vi dig:

  • Attraktiv løn inkl. bonus og overskudsdeling
  • Efteruddannelse, kurser og certificeringer
  • Personalearrangementer, oplevelsesklub, massageordning og bruttolønsordning

 

Ansøgningsfrist og CV

Vi afholder samtaler løbende, så send dit CV og din korte motiverede ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, kontakt Teamlead Mads Andersen på 2026 9895 eller CCO Rikke Laursen på 2026 2227. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Nyhed

Guide til NIS2

Menu