Vi har de mest tilfredse kunder i branchen

Stor kundetilfredshed hos Komplex it

Det er afgørende for os, at vi er en værdiskabende partner for vores kunder. Vi arbejder kontinuerligt med kompetenceudvikling, nye procedurer og tiltag for at sikre en høj kundetilfredshed. Tilfredse kunder er det allervigtigste succeskriterium for os. For ledelsen såvel som for medarbejderne.

Vi her netop målt vores kundetilfredshed og loyalitet via den anerkendte metode Net Promoter Score (NPS). Den beskriver sandsynligheden for, at en kunde vil anbefale Komplex it. Den samlede NPS score går fra -100 til +100, hvor alt under 0 behøver forbedring og alt over 0 som udgangspunkt er godt.

 

NPS score

 

 

Vi har opnået en NPS på 96 – en af de højeste i branchen. Vi er stolte af at have de mest tilfredse kunder i branchen (ifølge sammenligning med tal fra Customer Guro.)

 

Det siger kunderne

Udover NPS fortæller kundetilfredshedsundersøgelsen os også, at 98% er enten meget tilfredse eller tilfredse, og at 92 % vil helt sikkert bruge Komplex it igen.

Sagt med kundernes egne ord:

  • “Intet at tilføje da vi er meget tilfredse med den service vi modtager, både telefonisk og via e-mail”.
  • “Der er god tilgængelighed og der er altid kompetent hjælp at hente”.
  • “Jeg synes I altid er proaktive og meget kompetente”.
  • “Synes I gør det godt. Proaktive, positive og stabile. Jeg kan godt lide den personality jeres medarbejdere har”.

Tak til vores kunder for at støtte os og give os feedback. Vi vil fortsætte med at fokusere på at give den bedste service og indfri vores kunders forventninger.

 

Event: Linux, Containers og Kubernetes. Lock-ins. Opensource.

Event

Leverandørafhængighed på Linux og Kubernetes

Nyhed

SKI 50.03: Vejen banet for mere innovativ, grøn it i det offentlige

Menu